Dizel 4-potni viličar HUBTEX nosilnosti 5 ton
DIZEL BOČNI 4 - POTNI - BOČNI VILIČAR HUBTEX - model ˝ DQ 50 - D ˝ (serija 3051 – EL)
(Za dodatne informacije nas pokličite na 01/361 50 55 ali nam pošljite elektronsko psoročilo na prodaja@vilboss.si)
posebej namenjen dolgim tovorom 6-9 m.
Dvižni teleskop - višina dviga 4500 mm
Nosilec vilic: dolgi nosilec vilic, tip III, GTL
dolžina 3560 mm
hidravlična razširitev vilic v širino od 500 do 3560 mm (zunanji rob vilic)
hidravlični nagib vilic + 5° / - 3°
1 par – vilic, dolžine 1200 mm
Premagovanje vzponov:
- s tovorom do 15 % pri vzdolžni in prečni vožnji
- brez tovora do 11 % pri vzdolžni in prečni vožnji
Širina del. hodnika AST: 3500 mm - varnostna razdalja 500 mm na vsaki strani je že vključena
Širina hodnika: za prehod iz enega v drugi delovni hodnik – obračanje na ˝ U ˝
max. dolžina tovora - vozila + 1000 mm
Hitrosti:
- vožnja z / brez tovora 12 / 13 km/h
- dvig z / brez tovora 0,30 / 0,32 m/s
- spust z / brez tovora 0,35 / 0,30 m/s
- hod, premik teleskopa z / brez tovora 0,20 m/s
Vozna naprava:
3 - kolesna izvedba s tremi hidromotorji s posebno vključitvijo zapore diferenciala
- kolesa SUPERELASTIK
Pogon: Yanmar, dizel motor s turbo polnilnikom model 4 TNV 98 T-ZNSA, 4 valjni vrstni motor, moč 61,7 kW pri 2400 obratov/min, 3300 cm3, zvočno izoliran in montiran na posebnih antivibracijskih in protihrupnih blažilcih, hidročrpalka je vezana direktno na os motorja
- lahkotno premagovanje vzponov
- brezstopenjsko regulacija hitrosti
- visok navor v vseh območjih delovanja
- nizka hrupnost
Zavorni mehanizem:
hidrostatične zavore
- hidrostatično zaviranje s popuščanjem pedala za vožnjo za nežno zaviranje
- s pritiskom na zavorni-inč-pedal sledi močno zaviranje
ročna zavora:
- hidravlična lamelna zavora integrirana v hidromotorju v oljni kopeli, zaščitena proti vodi in prahu
Ročna zavora z elektro-hidravlično lamelno zavoro, se avtomatsko
vklopi ob izključitvi pogonskega motorja, (tako se prepreči nekontrolirana vzvratna vožnja na vzponih), če pa je pogonski motor
v delovanju se vključi s pritiskom na gumb, z sprostitvijo gumba se zavora avtomatično deaktivira.
Delovna hidravlika: vse hidravlične funkcije vodene preko proporcionalnih ventilov - brezstopenjsko delovanje Upravljanje: upravljanje hidravličnih funkcij preko posameznih krmilnih ročic z uporabo navzkrižnega vzvoda:
• predizbira vožnje preko stikala
• hidravlično razširljive vilice
• hupa
inch pedal: z vgrajeno parkirno zavoro, da se prepreči nenadzorovano premikanje, prehod iz vzdolžne v prečno vožnjo
Prostor za voznika: komfortna kabina s prečnim sedežem (Q 1000)
izvedba kabine:
• streha kabine - varnostno steklo
• varnostno steklo proti tovorni in motorni strani
• nagibno steklo-okno na motorni strani
• 1 x brisalec stekla na tovorni strani
• naslon za desno roko
• vrata kabine s ključavnico in drsnim oknom
• 2 x delovni žarometi na strehi kabine
• gretje kabine
Oprema kabine: z večstransko nastavljivim vzmetenim sedežem (prevleka iz blaga) z integriranim varnostnim stikalom in varnostnim pasom
pregledna armaturna plošča:
• indikator temper. hladilne tekočine
• nadzor pritiska olja
• indikator polnjenja zagonskega akumulatorja
• števec delovnih ur (pri zagnanem motorju)
• diagnostični sistem za servisiranje
• pokazatelj položaja koles prečna / vzdolžna vožnja
Prostornina rezervoarja: 85 litrov